torsdag 21. oktober 2010

Stjerner i øynene...

Stjerner i øynene? I alle fall stjernedilla.... Var i Fredrikstad på besøk hos ei venninne, og der har de mange søte butikker i gamlebyen. Falt for denne skjønne koppen :) Akkurat nå er det sjokolade i den, men det har også vært telys. Foreløpig er den ikke brukt til drikke... Nydelige lyseblå stjerner - veldig sjarmerende!

Så har jeg fått meg et stjerneskjerf!! Tenk det... Disse skjerfene som jeg bare har sett langt etter i butikkene fordi de er så dyre... Så kom det forsyne meg ei avis om Tulldag (en dag der butikkene i Trondheim selger ut varer til hysteriske priser) der det sto at 50 skjerf skulle selges for under 300kr. Jeg skulle i bryllup den dagen, og skjønte at jeg måtte se langt etter å bli "vinner" av et sånt skjerf. I går var jeg på besøk hos mamma. Da kom hun ruslende med en liten gave... Tror du ikke min snille mamma hadde stått opp tidlig, stilt seg i kø, kranglet om plass og fått tak i et skjerf til meg!? Tusen takk :) Jeg er nå den lykkelige eier av et fantastisk stjerneskjerf!! Så kan man jo undre seg over hvorfor man blir glad for å eie enda et skjerf - men det blir man altså..!

Her har det blir vinter - over natta. I dag er det en gnistrende vinterdag med sol og blå himmel :)


Håper koser dere i vinterværet!


Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. åh, æ å vil ha!!! snille og gode mamman din!!! :) heldig e du vænnen <3

    SvarSlett
  2. Snille mammaen din! Og kjempefine kopper. Ser fantastiske ut til te eller kakao i løpet av vinteren.

    -ingunn

    SvarSlett
  3. Så nydelig kopp!!! Og skjerf!!!!! Sukk, I LIKE!

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! Etter ei lang hærlig uke på fjellet er vi tilbake til sivilisasjonen. Godt å være tilbake i blogglandia kjenner jeg:)

    Ha en flott dag da:)
    Klem!

    SvarSlett