søndag 26. september 2010

Fint å bli 30!

Jepp, jeg har fylt 30 år, og liker det :) Har hørt flere som snakker om en eller annen krise, men den har ikke kommet hit ennå i alle fall. Feiret med gode venner, og fikk så mye fint! Gode kollegaer holdt tale på rim, vi hadde Beat for beat-konkurranse med stor deltagelse og mannen laget nydelig mat. Herlig :o)
Her er noe av det jeg fikk. Har begynt å samle på alveserviset. Det er vakkert! Har 5 kopper og ei skål nå. Enkelt, søtt og stilig... Så fikk jeg iphone av min kjekke mann. Hurra! Den er superfin... I tillegg til alt på bildet fikk jeg dressjakke fra moods of norway (ønsket meg det lenge), gavekort, vin og mange fine smykker og armbånd. Elsker smykker!
Livet raser fort avgårde tidlig på høsten. Håper jeg får tid til å blogge litt oftere framover!
Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Åhhh, har du hatt bursdag? Og runddag også?
    GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED DAGEN som har vært!!! Masse koselige gaver har du fått også:)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg, alltid hyggelig å få noen ord;)

    Håper du får en flott dag og uke i sola!

    Klem;)

    SvarSlett
  2. herlig :O) glad for at æ fikk vær m å feir dæ!!! Og du va så fin :) masse fine gava fikk du - aille va like fortjent!

    klæm!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen som var fra oss! =)
    Håper alt står bra til hos dere!

    Mange klemmer

    SvarSlett