torsdag 26. august 2010

Tilbake etter en deilig ferie :)

Sommeren er over, og skolestart kom like brått på som alltid.... Jeg har startet opp med nye elever. Det er hyggelig og spennende :) Det er godt å ha en fabelaktig ferie å tenke tilbake på nå når det regner og arbeidsmengden øker. Vi var to uker i Tunisia - nærmere bestemt Yasmin-Hammamet. Det var en fantastisk flott ferie! Det var nydelig vær, flott hotell og trivelige folk. Vi var to dager på reise i Sahara-området. Det var spennende! Vi red på kameler og var på jeepsafari. Vi besøkte også Tunis, som er en by som er full av liv. Ellers var det avslapping ved bassenget som sto øverst på ønskelista vår. Tunisia anbefales :o)

Ellers har jeg fått litt dilla på sushi denne sommeren. Utrolig god mat! Dette bildet er fra en restaurant i Oslo hvor vi feiret et vennepar. Skulle gjerne lært meg å lage sushi hjemme, men inntil videre spiser vi det stort sett bare på restaurant.
Håper dere nyter livet selv om sommeren er på hell, og høsten kommer løpende mot oss!
Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Hei Ingrid!

    Så nydelige bilder fra Tunisia! Det fristet bra med en tur dit ja :) Vi har vært to uker i Frankrike i sommer, så jeg er helt franskfrelst;) Legger ut noen bilder derfra på bloggen min!

    Det føles godt å få blogget litt igjen! Etter et halvt års pause er jeg inspirert igjen!

    Vi snakkes;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. utrolig fin blogg, læs den hele tia ;)

    SvarSlett
  3. Hei du!!!
    Har du bloggtørke??? Hehe, var vel borte i et halvår jeg, så jeg kan ikke snakke for høyt...

    Har du vært gressenke i helga du også? Fikk akkurat hjem en meeeeget fornøyd mann, så jeg håper han er inspirert til å lage god mat og kjøpe god vin til meg fremover:)

    Håper alt er bra med deg!!!!!!???

    Klem fra meg;)

    SvarSlett