mandag 5. juli 2010

Tusen, tusen takk!!!

SE!! Alt dette fine kom i posten her om dagen :o) Jeg vant loddtrekningen hos Ralfefarfar, og alt dette var premien jeg fikk. Stas!! Alltid flott med pakke i posten, og enda bedre når den inneholder så mange fine ting. Tusen takk!! Ralfefarfar har forøvrig en supersøt blogg med mange gode interiørideer og gode tanker om livet. Besøk henne gjerne! Det er en opplevelse :o)

Ellers har jeg lagt bak meg 4 dager på konferanse i Bergen og en uke på speiderleir. Sliten, men fornøyd. Når barna har det bra på leir så er lederne også fornøyde. Håper på fint vær og late dager her hjemme, før neste ferietur til Danmark.

Håper dere har gode og solfylte dager!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Ralfefarfarbloggen er god, den, og dama er gull :)
    Vakre gaver, koselig!
    Sommer er deilig... kos det,
    Nanniklem

    SvarSlett
  2. kjempefin blogg! stikk innom min også da :D
    -susan

    SvarSlett