torsdag 22. juli 2010

Hvor er sola!?

Jeg hadde gleda meg til å komme hjem en tur og pusle litt i hagen, men så regner det jo sånn... Du kan si mye negativt om regn, men en ting er sikkert - blomstene blir jammen vakre med noen regndråper på... :o) Disse er dessverre ikke fra egen hage - rosene mine blomstrer ikke ennå. Jeg fant de i Vigelandsparken da vi var på Oslotur med mine foreldre. En hyggelig tur på flott hotell, og selvsagt med en god porsjon shopping.

Riktig så vakre blomster var det der! Ellers har vi vært ei uke i Danmark. Deilige Danmark med deilige priser og deilig mat! Turen delte vi med svigerfamilie. Hyggelig! Tante syntes selvsagt at det var ekstra stas at lille bertemor var med. Hun er familiens midtpunkt, kan man trygt si ;) Det er fortsatt en del ferie igjen! Herlig :) Er nok ikke helt klar for jobb ennå nei...
Håper dere nyter late feriedager!
Klemmer fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar