fredag 18. juni 2010

Sommerferie og smykketre...

Det er sommerferie!!! Helt fabelaktig, men jeg tror ikke helt jeg har skjønt det ennå. Ikke så rart kanskje - det er regn og 10 grader ute... Men sommergave fra mamma har jeg fått - et smykketre med søte små fugler på. Hun vet å oppmuntre :) Det rosa smykke fra SNØ fikk jeg i gave fra elevene mine. Vakkert! Dette smykketreet pynter opp på soverommet vårt.

I dag er det innekos med kaffekopp, blogging, tv-titting og ei god bok. Sitter godt plantet i sofaen med fuskepelspledd over meg. Hvilke råd har du for regntunge innedager?

Håper sola titter fram der du er!

Klemmer fra


4 kommentarer:

  1. Hei vennen! nydelig smykkestativ du har fått av mamman din!!! har ikke sjett sånt før :) artig med nå nytt og koselig med feriegave!

    her e ting som før.. hehe, vente på at legevakta ska åpen sånn at æ får dit m adrian! han hoste og e veldig tungpust.. stakkars!!!

    vi reise t kreta neste torsdag og bli ei uke. Platanias, d hotellet vi spist på den italienske resturanten.. Majestic hete hotellet! glede mæ.. ser på yr at d e meldt regn! Håpe virkelig at d slår feil..... :O/

    vi ska no en tur t Trheim t uka! :) kjæm vell mandag, bli kanskje t tirsdag! mandag kveld kan vi no kom på besøk om dok vil... anders ska jobb på dagen, æ tenkt kanskje å hør m Helene om vi sku møtes! hu har spurt så mang gang, men e hu opptatt kan vi kanskje ta en bytur eller nå sammen?

    her gjør vi fint lite :) kose oss m film, tegning, les bøker, blogge, leike m lego osv.. heltrist herre været!

    miss U 2! klæmma fra Lisa

    SvarSlett
  2. Så fint smykketre- med egne fugler i ;) Skal sende deg pakke i løpet av neste uke- litt mye som skjer her nå- men sånn er det jo av og til. Her har det regnet som bare det- men nå håper jeg det har gitt seg;) Blir jo fint å grønt- og det kan jo være hyggelig å gjøre ting inne med god samvittighet- ikke bare tenke på at man burde ha fjernet ugress;) Håper du har en hyggelig lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Næmmen, så søtt smykketre, så heldig du er som har en så snill mamma! Og tusen hjertelig takk for så fine ord....alle kan relatere til tap, sorg og savn....jeg valgte å publisere innlegget selv om det er det såreste som har skjedd meg i livet....men tenkte at det er nok ikke fremmed for noen.....alle har sitt....
    God ukestart ønsker jeg deg!!!
    Stor klem, M

    SvarSlett
  4. Hei igjen;) I dag har jeg endelig somlet meg til å sende pakken din- så nå bør den være hos deg tidlig i neste uke;) Håper du liker det;) Ha en fortsatt fin sommer;)

    SvarSlett